tanggal 13hb feb .....
bermula satu cerite cinta tentang si TERUNA dan DARA...
hurmmmm....
pada mulenye bhagianya hidup mereka....
mcm cter lagenda bdak setan....
si jejaka tu ske ambil gambr dgn menggunakan kamera CANON nya...
erm...
si gadis tu bertanya pada si jejaka...
"awak suke ambik gambar ape??"
si jejaka pun bekata....
"saya suke ambik gambr pemandangn....pokok...daaannn"
si gadis...
"perempuan...kan??"
laki tu terdiam jap...
dlm mase yg sme dy nk luahkan yg dy tak pernah ambik gmbar gurl laen...
hurmmm....
cerita itu...wat aku terkenang kisah aku yg dulu...
ak sebak bile melalui tggal 13hb tu....
rase mcm jantungku berhenti berdegup je....
aku mengaku yg aku tak leyh nak tgk gmbar dia dalm lappy aku nie...
huh....
smpai bile aku mampu betahan...
aku cube tok menerime org len ....
tp tk bleyh dohhhhhhhhhhh~
adui....
kalo la korng thu kisah aku nie...
korang mesti plik...
knape ak snggup wat perkare gile waktu aku couple ngn dy...
yaww...
aku selalu mengalah....
n then aku ambil keputusan untuk buat pengorbanan...
aku rela berkorban demi kebahagiaan kamu dan dy...
erm...
satu ketika aku sje wat perkare yg teruk supaya kao benci aku....
dan kau akan plih dy....
dulu aku pnah ckp kat dy....
"suatu hari nanty u akan plih dy,tp bkan i"
percaye lah syg...
"someone will said enough,and someone will said go on"
kate2 tu akhirnye terbukti....
dgn dy memilh org len....
adakah tu salah aku....
kalo sume nie salah aku....
maafkan aku k ............


p/s:sory la kawan2....bkan nak buang mase korng bce kisah cinte ak nie...
juz nak luahkan je... sory...
kalo korng tak ske bce.... klik je mouse korng kat tande 'X' yg blah kanan hujung skali kat atas tuh k....
chaw~
pendapat :