hey you guy's...
arinie aku ade cter best yg aku nak kongsi....
hahahaha...

ok2....aku nak citer nie....
bygkan bile dunia tade elektrik???
ape akan jadi kat kite sume.....
ermm....
tentu susah nak pkkan jawapan tu kan????
:)
tpi aku rase aku dpt bygkan mcm ne keadaan manusia bile perkare tu berlaku....

alkisaaaaahhhhh~
ade sorg member akuh niey....
satu kolej ngn aku...
dy byk mengajar aku dalam erti kehidupan yg sebenar....
(ataw dalm ayat mudahnye "saving")
haha..
dlm kehidupan si mamat tu....
dy tak pernah gune mesin basuh or sterika kat kolej aku...
korg thu tak....
si mamat nieyh di 'rajin' giler....
basuh bju by hand....
ta gune un mesin basuh....
tapi...
basuh pakai tgn pon....
dy hanya basoh baju due miggu sekali hahha....
dan yg paling best....
lepas basuh baju dy tak perah bjunye tersebut...
jadi baju nye ta bekedut
lawak kan....
walupun sterika tu free.....
hahaha....
tetap mahu berjimat kan????
jadi...
konklusinye di sini....
org mcm niey lah antara org yg boleh hidup kalo dunia kite tade elektrik....
hahha...



p/s:sory kepada sahabtku yg kalo ade terase....
tp sbenarnye cter niey rekaan semata2....
:)
pendapat :