hey...
sbenarnye aku nak bg thu korng....
tapi sebelum tu aku nak tanye...
korang penah sesat tak...
wee~

hah!
kat sini aku ade satu cter tentang aku ngn kawan ak (epit)
....al-kisah....
ade satu hari ni...
aku kuar outing dari kolej aku...
(semate-mate nak cari mee sedap)
biasalah...
kitowg bkan thu sgt ngn tempat org nieyh...
kitorg pun dah jadi mcm rusa masuk kg la derr....
punye asyik cari kedai...
last2...

::TEKANTOI::
.....ade seorang sang kelibat nie snap pic kitorang tanpe 
memberikan amaran terlebih dulu....
grrr!!!
korang tgk la sendiri pic kat atas tu...
aku plak jadi geli....
haha....
gmbar tu secara TIDAK disengajakan okey!
kitorang ngah asyik cari kdai la....
heee...




PENGHARGAAN BUAT :)
ini la gmbar si 'penangkap' pic niey :)




Chief Photographer kedondong hijau yg menangkp pic ni menggunakan enset...
(*nk pakai kamera sume nye ad kat k.l)
grrr! 

pendapat :