halo kawan2..
maaf la..
entry saya minggu nie..
tak tahu nape sdih2 semuanye...
haha..
mcm lawak je kan? :'(
tape lah..
ini mungkin dugaan tuhan...


oke,
saya nak tanye anda...
ape rase2 nye perkare terbaek yang pernah anda buat untuk diri anda??
hah~
jawab2 :)


saya un tak tahu ape yang saya pernah wat..
hari ni saya dah dpt result PSPM saya...
huuu~
agak memuaskan..
tpi masih tak mencukupi...


dan..
hari ini juga saya dah kehilangn seorang rakan ataw 'adek' yang saya sayangi..
hurm..
cukup hancus gak aty nie...
bile adek saya pergi tanpe berjumpe saya..
dy just mcg sekali yang dy dah nak pergi..
tapi bile saia kol or mcg..
langsung tade respond..
hurm..
ntah la...
kenpa kamu pergi dgn membuat pelbagai soalan dalm diri abg nie dek..
OMG..
perkare ni sering berlaku...


but i'm still waiting for your answer k...


kalo kamu pergi dan rase itu perkare yang terbek untuk kamu..
just go on.. k :)


i always behind you..




"Life Is Simple, Make Your choice, and Don't Looked back"
pendapat :