Berita Utama
keadaan remaja pada hari ini, semakin hari, semakin sukar untuk difahami..ish3!!
pakar sakit jiwa pun susah nak wat kesimpulan.. antara salah satu penyakit tersebut itu ialah...
"Lain yang disuruh,Lain yang dibuat" - Berita Lensa Hitam Putih..

hahaha...
macam pembace berita tak??
Mesati TAK kan??!...
aiyaa~


ok la, kepada makcik,pakcik,dato',nenek dan kakak serta abg2 tu..
jagn la marah.. 
saya nak citer la nie...
tak sabar dah ye..
haha..

ok..kite sume tahu kan..
masing2 mesti ade pendirian mereka..
tak kire la negatif ataw positif..
yang saia nak cerita kat sini ialah..

kite masih tak dpt nak elakkan satu bende nie...
termasuk lah saia :)
iaitu "ape yang disuruh,lain yang dibuat"..
hee..

contoh nye seperti berikut..

bile ibu suruh ke sekolah:
ibu : anak, pegi sekolah blaja elok2 eh, jgn malukan mak dan ayah..
anak: baek mak! :p


(tapi hakikat nye,setibenye mu di sekolah..pelbagai bende yang kau minta dari ibu/ayah..mereka trutkan sja..tapi ape yang mereka minta?? dptkah anda/saya buat..)

bile tibe di kolej:
azam baru mu nak blaja sungguh2 hingga dpt beljar ke peringkat lebih tinggi..

ibu: bile kamu disana,jgn lah hanyut dgn cinta..
anak:baek ibu,pelajaran mesti diutamakan..

(tapi hakikatnya,engkau hanyut tanpe cinta..dan kau rase seksa jika selalu blajar..wajarkah??)

bile tibe saat bahagiamu :
abg: adek, kalo adek ade msalah..bagi tahu abg,kite kongsi sama2.. sebab bile adek bahagia..Buat Aku Tersnyum..

adek:baek abg, adek syg abg..

(tapi hakikatnya,kau telah melupakan org yang selalu memerhatikan mu itu..ambil berat pasal mu.. tapi ape yang kau buat?? menyepi hingga menyebabkan perasaannya tak tentu arah)


sekian dari aku.. =,=



"If tomorrow never comes 
Will she know how much I loved her 
Did I try in every way 
To show her every day 
That she's my only one"


"aku menulis bukan untuk menyakitkan haty sape2,cume untuk menginsafi diri ini..
sebab aku bermula dari kosong~!" :p
pendapat :