halo2, 
hari ni entry yg agak sdeyh .. 
berkenaan kisah cinta si dakwat pen dan si mata pencil...

suatu ketika.. (di dalam kedai alat tulis)

pen : hey pencil! knape ngn kau nie??
pencil : tade paper r... termenung je...
pen : yela, aku tahu.. nape kau termenung?? saket ke??
pencil : x lah.. aku serba salah..
pen : weyh.. nape nie?? adoi..
pencil : oke, macm nie.. aku sdeyh giler... aku x sgke aku dah membunuh perasaan 
            seseorang la...
pen : wah, dahsyat nye.. kenape, sape yg kau 'bunuh' tu?
pencil: semalam, aku terjaga.. aku tegok bos aku masuk ke kedai.. mase tu. keadaan kat 
            luar mase tu hujan lebat.. kedai pon dah tutup.. dia masuk ke kdai dalam 
           keadaan sdeyh dan muke yg merah.. aku tertanye-tanye kenape.. tapi dia x dgr 
           suara aku...hrrmmm... lame ke lamaan dia pun mengambil aku, lalu menuliskan
           sesuatu diatas kertas.. perasaan kecewa jelas skali terpancar d wajahnye.. hurm.
           aku sebak melihat keadaan itu lalu aku pun, memakse dy tulis sesuatu...
pen : ape yg kau pakse dia tulis??
pencil : aku suruh dy tulis ayat nie,
             "awak,dulu saia berjanji bahawa awak la satu
            -satunye orng yg saya syg... awak byk berkorban untuk saia, duit,mase dan 
            sebagainye.. awak profesional kawal perasaan jeles awak tu,mase sy bermesra
            dan gelak tawa bersama kawan lelaki saia, meskipun saia x pernah nak ngaku
            awak sbg bf di hadapan org len.. awak sabar je...awak tak pernah melawan..
            saia cukup kagum ngn awak, awak! saia syg awak.. biarla saya je yg thu awak
            kekasih gelap saia... mgkin awak ingt saia nak gunakan awak kan? TIDAK!! saya
            ingt lagi kate2 awak, 'someone will said enough and someone will said go on..'
            now saia kecewakan awak lagi.. awak dah x dpt tahan kesedihan awak. saia 
            tahu awak jeles dan sdih.. kali nie saia nak awak tinggalkan saia.. pliz...
            dan x mungkin saia memilih awak, pergi la dari saia...."
pen : waahhh! kesian nye bf dy... sggp tuan kite jadikan laki tu 'kekasih golap'??
         dahsyat..
pencil : itu lah yang aku takut kan.. sian bf dy... aku sdih, sebab aku yg bantu dy 
           menulis mcm tu.. mesti sdeh laki tu :'(
pen :abes, kau tahu keadaan laki tu x..
pencil : ntah laa...yg aku thu, laki tu slalu cube kontct dy, tp senang2 je dy lpekan...
pen : hurm...?


"Kadang2,
semua yg kite ingn sampai kan,
tak terucap di bibir,
dan pada masa itu..
kalam yg akan memakse mu menulis.." 



*erk,ini bukan cerite dari pengalaman k :')
haha...


pendapat :