semalam ditalian ..
kau menanges ketika ku katakan sesuatu kepada mu..
aku menenangkan mu...
tapi ..
aku terfikir..
adakah kau menanges kerana ku...
aku kecewa apabila kau mengatakan keputusan itu..
kepada ku..
ingin ku dampingi mu selalu..
BENAR!!
aku sygkan kau..
tp.. 
mgkin terlalu jauh untuk kau menerime ku...
takpe lah...
aku sedar..
mungkin itu yg terbaik buat mu..
biar lah aku sorang yg rase tentang hati ini..
yg meronta ronta..
ingin kan mu..

dan kini...
aku akui..
mungkin juge kite smemangnye ditakdir kan
untuk berkawan..
aku rela...
asalkan kau selalu di dpn mata.
aku berjanji yg ini adalh kali terakhir..
untuk aku pinta kau kembali padaku..
aku takkan pernah sesekali sebut pasal 
cinta aku dan kau..
yg pnting kau bhagie tiap kali berkawan dgn ku..
walaupun ko tak igt aku sbg teman lelaki kau..
aku harap kau ingtlah aku..
skurang kurangnye teman yg pernah bahagiakan kau..

kite kawan k :)
aku sedar..
menggigil untuk ku menulis petikan ini..
tp lebih baek dr menyebut dr bibirku ini..

kau insan di aty ku selalu..
tak pernah aku rase begini..
walaupun aku dah LETIH..
mgkin lebih dr mu..


tulus ikhlas,
SAHABATMU







"Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara

Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku.."
pendapat :