dahulu mungkin ku di angap penyayang bagi..
tp sekarang kau anggap tidak lagi...
andai nya kau tersalah faham..
perngaruh dengan fikiran mereka..
aku mohon kau sedar...
kau bukan bersama mereka..
kau bersama ku..
sudah berjuta kali ku igtkan..
aku bukan seperti mereka...
cara aku menyayangi mu berbeza...
sudah sekali aku jatuh hati...
dan terikat dengan cinta mu...
xkan ku pandang lagi bunga2 lain...
tidak tersikit pun niat nak menjauhi mu..
sudah..
sudah ku berikan semua...
tp kau bagai kan menghargai hanya waktu dan ketika itu...
bila ku cuba untuk mengingatkan mu kembali...
bukti cinta ku padamu...
dengan lantang kau berkata...
tiada keihlasan dalam diri ku...
hanya berpura...
buat semata-mata keran terpaksa..!
sayu aty mendengar...
dengan niat aku hanya ingin mengingatkan mu...
itu tanda cinta aku 
bukti!
yang aku x sama dengan mereka...
mungkin kau dilema...
terlalu terpengaruh dengan orang sekeliling mu...
yang lelaki itu kejam...
serampang dua mata...
senang2 menukar cinta mereka...
seperti menukar pakaian...
oh bila kau akan faham...
bila ku berkata sesuatu...
mula kau beri ayat yang seolah2 kau bisa jauh dengan aku...
sedangkan aku seminit pun x leh berjauhan dengan kekasih ku...
harap kau memahami..
baca dengan hati...
bukan perasaan...
ikhlas...


pendapat :