nak tahu tak ape yang saya buat hari ini??
lpas aku lepakking ngn ayah aku di kedai mamak
pagi tadi ...
aku borak2 la pasal bolasepak...
...biasalahhhhh...
lelaki...
hehe..
mcm2 perkare yg kitorg borakkan...
n then...
ade skali tu...
aku penah ckp kat ayah aku tentang aku teringn
memiliki kasut futsal yg baru...
*setelah kasut futsal ku dibuang oleh ibuku..:'(

..jadi..
tgah hari tadi...
tetibe je ayah aku ajak g kedai kasut...
huhuhu...
sungguh ku tak sangkekan...
ayah aku rupe2nye nak belikan aku sepasang kasut...
waaa...

::terharu::
aku tahu aku byk menyusahkan ayah aku...
tapi dy tak pernah jemu..
tq AYAH!!..
ayah memang ayah yg terbaek didunia ni...
heee
*bkan bodek ye..


CTR 360

hah..
nie la kasut futsal ku yg baru...
huwaaa....
'she' is so beautiful daddy!!
i LIKE TO WEAR IT!!
TRIMAS SKALI LAGI UNTUK AYAH :')




P/S: ayah sape yg tak sygkan
anak mereka kan?? :'(

pendapat :