jelas dan nyata..
aku sungguh menyayangi dikau
sepenuh aty..
tapi apekah yang membuat kan kau tdak yakin
dgn cintaku ini syg,
aku turuti kata2 mu supaya kau senang bersama ku,
hurm..
syg.
kmu tidak perlu risau,
juz yakin pada SAYA,
sy akan buat ape yang termampu,
kali ini aku serius dan bersyukur kerana memiliki mu..
PERCAYA PADA KU..
kan3 :D

tidak pernah menyesal kerana mecintaimu sedetik,
sudah begitu lama aku menunggu mu,
membuktikan aku SETIA pada mu


ANDY <3

Posted on Monday, August 22, 2011 by lensa hitam.putih

No comments

ape itu kasih sayang?
Pasti banyak jawapannya,
ade jwapan tentang gembira,
ade jawapan tentang kesedihan,
hurm..
aku terasa makin bingung.
mengapa bila ku mencari kasih sayang ,
sukar unruk aku temui,
bila sudah ku temui,
kau nula pergi,
pasti ada yg x kene,
mgkin kate kao keadaan mula berubah,
tpi layanan ku SAMA,
sebagai seorang kekasih mu..

sdeh memikirkan keadaan itu,
bila kite lihat org laen mempunyai pasangan,
kita mula ingin merasai nya jua,
tetapi,
mengapa bila ku sudah dpt merasai,
tidak sama seperti yg ku LIHAT,
byk liku2 yg mencabar..

x seindah yg kuaharap kan,
malam2 ku sunyi,
hari2 ku kosong,
tanpa melihat senyum tawa mu,
tanpa menjawab pnggilanmu,
dan membalas sms mu,
aku kecewa mengapa aku tdak sehebat yang lain..
mempunyai pilihan haty yg jujur menerima pasangan nya..

kini ku menunggu,
sesuatu yg belum pasti,
KEKASIH yg mencintaiku.. - abil



Posted on Monday, August 08, 2011 by lensa hitam.putih

No comments

Assalamualaikum,
hello semua..
aku juz nk kongsi sikit lah kan
cerite2 mase aku 'muda2' dulu..
haha
byk cite yg kelaka 
nak thu?
meh sini nak bagi kat korang beberapa contoh :D
1) Asal puase jeh, perkataan nie mesti muncul :
    "Alamak! esok kene sahur.. bgn pg2 bute.."


2) Bile *part masuk jeh azan zohor.:
    "Mak,adek sket perut lah,x tahan..pose sekerat ari bleh? saia kan kecik lg :D"
     (lantas pelempang free terus ke pipi tanpe sebab yg kukuh :p )


3) Mase mandi tengah hari/Berwuduk
    *Almaklumlah..tgah2 haus kan, nampk je air.. semua bedal jeh..haha
     Emak : emak hairan lah..nape bile ko kumur air byk masuk,bile dah ludah sikit     jeh yg kuar ..
     (hehe..paham2 lah ek)

4) Part yg second last nieyh, time bukak puase lah kn :D
    *waktu nieyh memg dtunggu tunggu ramai, x kire TUE dan MUDE lah kan.. 
      sebab ape aku suke? sebab tiap2 hari bleh makan 'roti john' fav kuh :) haha


5) dah masuk poit last nieh,mesti lah mlm terakhir puase..
    *sebab ape?? sebab keesokan nye dah raye lah kan :) mlm tuh sebuk org2 kat kg
     kemas2 rumah..aku plak g maen mercun...tpi! bg alsan yg TERbaekk lah kan..
     nk g pasang pelita kononnye.. PADAHAL>>> =_='





Posted on Tuesday, August 02, 2011 by lensa hitam.putih

2 comments