salam sume :)
ok! 
hari ni firssstt sekali aku nak tanye korang...
kalo korang ade duit sebanyak 30k or lebih kan...
ape yang akan korang wat...??
ok...


kat sini saia nak balik semula pada topic kite k ...


laen orang len citarase dan hobi?? btol tak :)


hee...
jadi kat sini saia nak bagi thu,
bagi photo addict yang Pro or hebat2 blake...
mereka lagi suke abeskan duit  30k mereka tu dgn menatang nie :


AF-S NIKKOR 600mm f/4G ED VR

tahu tak harga sebijik NIKKOR LENSE nie berapa???


harga mende adalah RM35,888.00 ...
wAWW!
 mcm tak caye kan???

makk aish!!
caye ataw tak,harga dy bleyh beli sebuah kereta viva :

Viva 850cc
Price : RM32900
Monthly : RM369

hahaha...
macam mane???
sape lagi mahal???

*jadi tak hairan la kalo ade org sanggup wat loan bank untuk memiliki 'mende' ni... :p

jadi korang rase ape korang wat ngn 30k tu??
renung2kan dan selamat beramal :)



pendapat :