"kan betol aku cakap, kau akan lupekan aku suatu hari nanty, bile dah senang, mulelah wat hal masing2!!"


haha..
cuak tak??
relax r..
dialog kat atas tu rekaan semata mata....
hee....
erm,


oke2..
cite dy macam nie...
saia nak tanye lah kan..
kenapa pada mulenye menabur janji dan sumpah setia..
urm,
tapi last2...
mule lah salah sorang akan wat perangai,
tak kire lah, kawan ke, couple ke,


masing2 mudah melupakan seseorg yang selalu bersama mereka...


bile dulu ,
mcm2 yang dikatakan bg MENYEDAPKAN hati kan..
tapi kata2 itu ternyata pura2 belaka..
cewaaahhhh ..


hak2...
kenapa ye???
pendapat :