Assalamualaikum,
hello semua..
aku juz nk kongsi sikit lah kan
cerite2 mase aku 'muda2' dulu..
haha
byk cite yg kelaka 
nak thu?
meh sini nak bagi kat korang beberapa contoh :D
1) Asal puase jeh, perkataan nie mesti muncul :
    "Alamak! esok kene sahur.. bgn pg2 bute.."


2) Bile *part masuk jeh azan zohor.:
    "Mak,adek sket perut lah,x tahan..pose sekerat ari bleh? saia kan kecik lg :D"
     (lantas pelempang free terus ke pipi tanpe sebab yg kukuh :p )


3) Mase mandi tengah hari/Berwuduk
    *Almaklumlah..tgah2 haus kan, nampk je air.. semua bedal jeh..haha
     Emak : emak hairan lah..nape bile ko kumur air byk masuk,bile dah ludah sikit     jeh yg kuar ..
     (hehe..paham2 lah ek)

4) Part yg second last nieyh, time bukak puase lah kn :D
    *waktu nieyh memg dtunggu tunggu ramai, x kire TUE dan MUDE lah kan.. 
      sebab ape aku suke? sebab tiap2 hari bleh makan 'roti john' fav kuh :) haha


5) dah masuk poit last nieh,mesti lah mlm terakhir puase..
    *sebab ape?? sebab keesokan nye dah raye lah kan :) mlm tuh sebuk org2 kat kg
     kemas2 rumah..aku plak g maen mercun...tpi! bg alsan yg TERbaekk lah kan..
     nk g pasang pelita kononnye.. PADAHAL>>> =_='





pendapat :